Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2008

EΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ΡΟΓΚΑ

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΖΩ

ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΤΟΝ ΣΦΑΖΟΥΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΙ

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.

Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ Η ΡΟΥΛΑ ΒΡΟΧΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ 2 ΚΙΛΑ ΣΙΔΕΡΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΑΠΟΡΩ ΤΙΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ?

Α ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙΝΕ ΔΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝΕ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΑΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΛΙ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΚΑΙΚΑΝΕ ΚΑΙ Τ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙΑ

ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΩ

ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΝΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: