Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

ΚΩΣΤΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Κώστας Σπυρόπουλος μιλάει για το σήριαλ της Αλίκης 15 Ιουνίου 2008, 08:34Νάντια Χαλαμανδάρη
Τη δική του άποψη για το σήριαλ, που ετοιμάζεται για τη ζωή της αείμνηστης Αλίκης Βουγιουκλάκη, εκφράζει ο πρώην σύντροφός της, Κώστας Σπυρόπουλος, ο οποίος στις 7 Ιουλίου παντρεύεται την ηθοποιό Μαρίνα Ασλάνογλου.
"Η δική μου στάση ζωής είναι να κρατώ τα όσα «ακριβά» έχω ζήσει με την Αλίκη για μένα και μόνο για μένα. Δε θέλησα να εκμεταλλευτώ τα όσα μοιραστήκαμε, δεν τα πούλησα, ούτε τα ξεπούλησα και δεν πρόκειται να το κάνω ποτέ. Από εκεί και πέρα παρακολουθώ αυτή την ιστορία με μια επιφύλαξη. Χωράει μια ζωή όπως αυτή της Αλίκης σε ένα... σήριαλ; Δε χωράει, πιστεύω εγώ."
Για την ηθοποιό Κατερίνα Παπουτσάκη, που θα παίξει την Αλίκη, ο Κώστας Σπυρόπουλος πιστεύει ότι παίρνει μεγάλο ρίσκο γιατί είναι μεγάλο το στοίχημα.
Όσο για τον Γιάννη Παπαμιχαήλ, ο Κώστας δηλώνει ότι είναι ένα καλό παιδί, που η Αλίκη λάτρευε. Του εύχεται να έχει μετρήσει σωστά τα πράγματα, τους κινδύνους καθώς και να έχει υπολογίσει τις πολλές «παγίδες» αλλά και τις «κακοτοπιές» που μπορεί να βρεθούν στον δρόμο του.
"Υπήρχαν φορές που ένιωθα μεγαλύτερος από την Αλίκη, γι' αυτό και εκείνη μου έλεγε με χιούμορ μοναδικό, την περίφημη ατάκα «Εμείς οι δύο, αγάπη μου, μαζί...θα γεράσεις!». Ήταν ευλογία ότι ήμουν μαζί της και ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε

Δεν υπάρχουν σχόλια: